.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چاي ممتاز گيلان در سبد خانوار كشور

مهدي سعادتي در جلسه شوراي اداري استان معنويت را تنها راه نجات انسان‌ها به‌ويژه مديران عنوان كرد و اظهار داشت: تمام تلاش‌هاي دولت نهم و دهم در خدمتگزاري معنا پيدا مي‌كند.
وي با تاكيد براينكه مديران نبايد در موضع انفعال قرار گيرند، افزود: به پيروي محض از ولايت فقيه اعتقاد داريم و ذلت ما در عدم پيروي از ولايت است.
سعادتي مشروعيت تمام دستگاه‌ها را در خط ولايت بودن دانست و تصريح كرد: رويكرد دشمن ايجاد اختلاف بين مسئولان، فلج كردن اقتصاد كشور و گرفتن اميد از مردم است.
استاندار گيلان خواستار همت مسئولان در برابر خون شهدا شد و تاكيد كرد: از اختلاف‌ها و كارهاي حاشيه‌اي بايد پرهيز شود.

*رهنمودهاي آيت‌الله قرباني در تمام عرصه‌ها به‌كار گرفته مي‌شود
وي گيلان را داراي علماي بزرگواري برشمرد و گفت: آيت‌الله قرباني نماينده محترم ولي فقيه در استان از دانشمندان بزرگوار و اهل قلم هستند و از رهنمودهاي ايشان در تمام عرصه‌ها استفاده مي‌شود.
سعادتي ارتباط و تعامل ‌ويژه با ائمه جمعه، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري را سازنده خواند و افزود: تعامل خوبي بين مديران تمام دستگاه‌هاي اجرايي استان وجود دارد.
استاندار گيلان برنامه پنجم را الگوي توسعه استان در سال جهاد اقتصادي اعلام كرد و بيان داشت: تمام توان خود را بر مدار حق بودن، عدالت‌محوري و اجراي برنامه‌هاي پنج ساله به‌كار مي‌گيريم.
وي با تاكيد بر ايجاد اشتغال در استان، خاطرنشان كرد: اشتغال عامل مهم توسعه است و نقش مهمي در كاهش وقوع جرم در جامعه دارد.
سعادتي بيكاري را عامل مهم و زمينه‌ساز جرم معرفي كرد و اظهار داشت: امسال براي گيلان حدود 90 هزار فرصت شغلي در نظر گرفته شده است و با تلاش و همت مضاعف بايد اين امر محقق شود.

*سند توسعه اشتغال گيلان تنظيم شد
استاندار گيلان با اشاره به اينكه در چند ماه گذشته فضاي گسترده‌اي براي تلاش در استان فراهم شده است، تصريح كرد: رابطه منظم و برنامه‌اي با نمايندگان مجلس برگزار شده است.
وي از تشكيل كارگروه اشتغال در گيلان خبر داد و افزود: سند توسعه اشتغال استان تنظيم شده و وظايف تمام دستگاه‌ها ابلاغ شده است.
سعادتي با بيان اينكه منتظر اعلام برنامه‌ها از طرف ستاد تسهيلات هستيم، خاطرنشان كرد: تمام عرصه‌هاي اشتغال بايد باهم دنبال شود.
استاندار گيلان بر آماده بودن بخش‌هاي صنايع، گردشگري و مشاغل خانگي تاكيد كرد و بيان داشت: جلسه‌هاي منظمي با بانك‌ها برگزار شده و در ساماندهي بخش صنعت كارهاي ويژه‌اي صورت گرفته است.
وي با تاكيد براينكه مديران كارها را عقب نيندازند و منتظر اعتبارات نباشند، اظهار داشت: 10 برنامه اولويت‌دار هر دستگاه بايد آماده شده و در سفر دوم استاندار به شهرستان‌ها ارائه شود.
سعادتي به آماده شدن شاخص‌هاي بخشي و فرابخشي استان اشاره كرد و افزود: تغيير در سيستم و ساختار، تغيير در نوع مديريت، به‌كارگيري تمام منابع، ساعت حضور و وقت‌گذاري، برطرف كردن مشكلات و كار انقلابي در سال جهاد اقتصادي بسيار ضروري است.
استاندار گيلان تهيه طرح تحول اجتماعي را يكي ديگر از برنامه‌ها برشمرد و تصريح كرد: اين طرح تحول روبنايي و زيربنايي استان را دنبال مي‌كند.

*حضور وزير كشور در يادواره شهيد انصاري
وي فرهنگ را ابزار اطلاع‌رساني و تحول در امور خواند و اظهار داشت: 300 طرح عفاف و حجاب كه از سال 84 بر زمين مانده بود، به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شده است.
سعادتي با بيان اينكه امر به معروف را بايد از خود آغاز كنيم، افزود: يادواره شيهدان انصاري و نوراني با حضور وزير كشور در رشت برگزار مي‌شود.

* سواحل دريا شب‌ها رهاست
استاندار گيلان با تاكيد براينكه فضاي اسلامي بايد در جامعه حاكم شود، گفت: نيروي انتظامي بايد در اين زمينه نظارت ويژه داشته باشد.
وي به رها بودن سواحل در شب‌ها اشاره كرد و افزود: فضاي فرهنگي بايد در جامعه گسترش يابد و خدمات مطلوب در سواحل دريا به مردم ارائه شود.

*بهره‌برداري از 2100 مسكن مهر تا پايان شهريور در گيلان
سعادتي با اشاره به بهره‌برداري از 5 هزار واحد مسكن مهر از ابتداي انقلاب تا دولت نهم، اظهار داشت: احداث 100 هزار واحد مسكن مهر در گيلان مصوب شده و براي 52 هزار واحد برنامه‌ريزي اجرايي كرديم ضمن اينكه 2 هزار و 100 واحد تا پايان شهريور ماه سال جاري تحويل مردم مي‌شود.
به گفته استاندار گيلان، سرعت، دقت و چشاندن لذت به كساني كه منتظر دريافت مسكن مهر هستند، مد نظر قرار دارد.

*چاي ممتاز گيلان در سبد خانوار كشور قرار مي‌گيرد
وي به اقدام انقلابي حل مشكل چاي سنواتي اشاره كرد و بيان داشت: مشكل بر زمين مانده 18 سال گذشته با اقدام انقلابي طي 3 ماه گذشته به پايان رسيد.
سعادتي از تصويب بسته پيشنهادي گيلان در هيئت دولت خبر داد و افزود: براي چاي سنواتي تعيين تكليف شد.
استاندار گيلان با بيان اينكه چاي ممتاز گيلان در سبد خانوار جمهوري اسلامي و مستمري‌بگيران قرار مي‌گيرد، تصريح كرد: قيمت برگ سبز چاي در خور شان نبوده و برگ سبز درجه دو از 290 تومان به 330 تومان و درجه يك از 540 تومان به 600 تومان افزايش يافته است.
وي برنج را از موضوع‌هاي مهم عنوان كرد و گفت: 615 هكتار اراضي در 16 استان كشور زير كشت برنج است و سالانه 3 ميليون و 200 هزار تن شلتوك برداشت مي‌شود.
سعادتي برنج را محصول راهبردي دانست و خاطرنشان كرد: گيلان با توليد سالانه بيش از يك ميليون تن برنج، 40 درصد برنج كشور را توليد مي‌كند و براي خودكفايي در اين محصول بايد تلاش شود.
استاندار گيلان مكانيزه كردن اراضي، كنترل جدي واردات و نظارت بر آن، ابلاغ الگوي كشت و بسيج تمام امكانات دستگاه‌هاي تاثيرگذار براساس كشاورزي پايدار را در خودكفايي برنج موثر عنوان كرد.فارس/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.